Jak działa na rynku agencja marketingu rekomendacji?

      Możliwość komentowania Jak działa na rynku agencja marketingu rekomendacji? została wyłączona

Zastanawiasz się przed zakupem co pomyślą inni o danym produkcie? Sugerujesz się opinią znajomych? Koniecznie dowiedz się co to jest marketing rekomendacji i agencja marketingu rekomendacji!
Czy może wiesz, że ponad 80% Polaków przed składaniem danego zamówienia sugeruje się informacjami znalezionymi w Internecie? Tak mówią badania zgodne z raportem European Trusted Brands. A zatem pozytywne albo negatywne opinie o wybranym przez nas produkcie czy danej usłudze mogą zaważyć na całkowitej decyzji zakupowej. Przedsiębiorco! Musisz zatem zatroszczyć się, by w internecie znajdowały się tylko i wyłącznie pochlebne opinie, które to nie tylko pomogą w powiększeniu sprzedaży, ale i przy okazji wzmocnią wizerunek Twojej marki. A zatem by zastosować moc pozytywnych opinii, zdecyduj się na marketing rekomendacji (tzw. WOMM) jaki wykonuje agencja marketingu rekomendacji. Taki marketing jest rozumiany jako specjalne działania internetowe, które koncentruje się na dostarczaniu informacji o danym produkcie czy usłudze, a także pozwala wygenerować pozytywne komentarze, za sprawą których nasza sprzedaż rośnie. Taki marketing szeptany ma na celu inicjowanie dyskusji, a także zachęcanie użytkowników do podzielenia się pozytywnymi opiniami w tematyce produktu czy usługi. Warto pamiętać, że nie ma to jednak nic wspólnego z tym sztucznym generowaniem pozytywnych opinii w sieci.
Prawdą jest że każdy z nas rozmawia o produktach. Potwierdzają to np. liczne badania i nie trzeba się obawiać bo jest to zupełnie naturalne zachowanie. I często nie zdajemy sobie nawet z tego sprawy. Warto wiedzieć, że ten bardzo istotny mechanizm da się wykorzystać do prowadzenia skutecznych i nowatorskich działań marketingowych co wykorzystuje np. agencja marketingu rekomendacji. Co więcej, według przeprowadzonych badań ponad 80% Polaków przebadanych w 2012 roku przyznało, że bardzo chętnie poleca swoim znajomym produkty czy usługi. Jakieś blisko 80% natomiast uważnie słucha tego typu opinii oraz na ich zasadzie podejmuje określone decyzje zakupowe. Okazuje się także, że jest to drugi najważniejszy czynnik zakupu, czyli zaraz po sympatii do danej marki. A zatem w sytuacji gdy tylko ponad 20% przebadanych kieruje się standardową reklamą, jest to bardzo ważna informacja. Pokazuje bowiem, że warto by zrewidować klasyczne podejście do reklamy oraz bliżej zaznajomić się z alternatywnymi metodami dotarcia do konsumenta, a w tym właśnie z marketingiem rekomendacji.